четверг, 25 апреля 2013 г.

Модуль 8. Рефлексія.

Крокуємо все далі і далі....
___________________________________________

Цей модуль допоміг мені зрозуміти про те, що означає оцінювання спрямоване саме на учня. Я зрозуміла, що оцнювання необхідно проводити протягом усього проекту і не тільки вчителем, учнів так само слід залучати до оцінювання. Звичайно з приводу цього виникає ряд питань: як зробити так, щоб оцінка учнів була об'єктивною, адже мова йде про молодших школярів і оцінювати себе об'єктивно вони ще не спроможні. Я разом з усіма іншими задумалася над цим питанням і врешті-решт я погоджуюсь, що дітям необхідно давати конкретні критерії для оцінки, за рамки яких вони не мають права вийти. Доречі для мене було складно розробляти форму оцінювання. Наче здавалося все зрозумілим і ясним, але все ж таки питання виникали. На те і далося завдання для створення власної форми оцінювання, щоб відкидати ті вариінти, котрі зовсім не підходять для нашого проекту і розробляти свої критерії. Розробити критерії також не дуже просто. Для того, щоб учнівський проект вийшов успішним необхідно ретельно продумати усі критерії, за якими буде оцінюватися робота.

1 комментарий:

  1. Я з вами згідна, що дуже важко було писати форму оцінювання для молодших школярів, особливо мені як вчителю старшої школи.

    ОтветитьУдалить