понедельник, 22 апреля 2013 г.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме:

Метод проектів є інтелектуально спрямованим методом на розвиток пізнавальних можливостей дитини. Ознайомившись з даним методом я для себе виділила, що його буде дуже доречно и зручно використовувати у своїй діялльності. Але пи цьому метод проектиів передбачає велику підготовчку роботу. Також я відкрила для себе алгоритм проетку. Це постановка проблеми, проектування, пошук інформації, продукт та презентація.

Окрім всього вище сказаного проекти сприяють підвищенню інтересу учнів до навчання, розвивають навички. Також я відкрила для себе, що праця з методом проектів є ефективним засобом навчання, оскільки результатом проектної діяльності є інтелектуальний продукт, а самі проекти можуть охоплювати широку сферу знань.


1 комментарий:

  1. Все правильно написане, Але попробуйте вживати більше речень, які починаюьться з "Я": я вважаю, я згодна, я не згодна, я сумніваюся, ....
    Спробуйте, у ВАс обов"язклово вийде!
    Успіхів і натхнення!

    ОтветитьУдалить