вторник, 23 апреля 2013 г.

Модуль 3. Рефлексія

Після проходження модуля три я відкрила для себе багато цікавих і пізнавальних речей. Я дізналася детально про особливості проведення дослідів, про те як необхдіно формулювати цілі і ставити перед учнями завдання.

Завдяки цьому модулю я дізналася як правильно створювати проекти. Окрім цього, завдяки цікавим практичним заняттям я мала змогу побачити і на собі відчути дію дослідницького проекту, дізналася багато нового про роботу в групі. Доречі, я мала змогу побачити і простежити ті помилки, які можуть бути допущені вчителем при організації та проведенні дослідження.

Я дізналася про те, що вчитель ставить  конкретні цілі, має давати конкретні завдання для того, щоб учнівський проект був виконаний успішно.

Я згодна з тим, що використання проектів у навчальному процесі сприяє активному розвитку в учнів навичок необхідних успішній людині 21 століття. Так само я відкрила для себе, що саме дослідницька проектна діяльність дає змогу використовувати мислення вищих рівнів.

Під час роботи я зтикнулася з такими складнощами як добір цілей і завдань проекту на обрану мною темою. Але згодом, завдяки теоретичній базі, та завдяки  практикуму, який провели тренери я зрозуміла як правильно підбирати цілі та завдання. Тому, сподіваюсь, що я все зроблю правильно.

І наостанок хочу зауважити, що цей модуль значно поглибив мої знання у сфері організації та використання проектів.

1 комментарий:

  1. Олександра! Ви дуже добре висловили свої думки щодо навчання за цим модулем. Дякую вам за щирість.
    В наступному дописі спробуйте зацікавити собою! У Вас це вийде. Ви маєте чудове відчуття стилю. Якщо ви хочете, щоб з вами спілкувалися (а блоги ми пишемо для спілкування), то варто було б докладно описати ваші запитання, і ви б знайшли серед читачів своїх однодумців, які б вам допомогли.
    Успіхів Вам та радості від відкриття нового.

    ОтветитьУдалить