Після проходження модуля три я відкрила для себе багато цікавих і пізнавальних речей. Я дізналася детально про особливості проведення дослідів, про те як необхдіно формулювати цілі і ставити перед учнями завдання.
Завдяки цьому модулю я дізналася як правильно створювати проекти. Окрім цього, завдяки цікавим практичним заняттям я мала змогу побачити і на собі відчути дію дослідницького проекту, дізналася багато нового про роботу в групі. Доречі, я мала змогу побачити і простежити ті помилки, які можуть бути допущені вчителем при організації та проведенні дослідження.
Я дізналася про те, що вчитель ставить конкретні цілі, має давати конкретні завдання для того, щоб учнівський проект був виконаний успішно.
Я згодна з тим, що використання проектів у навчальному процесі сприяє активному розвитку в учнів навичок необхідних успішній людині 21 століття. Так само я відкрила для себе, що саме дослідницька проектна діяльність дає змогу використовувати мислення вищих рівнів.
Під час роботи я зтикнулася з такими складнощами як добір цілей і завдань проекту на обрану мною темою. Але згодом, завдяки теоретичній базі, та завдяки практикуму, який провели тренери я зрозуміла як правильно підбирати цілі та завдання. Тому, сподіваюсь, що я все зроблю правильно.
І наостанок хочу зауважити, що цей модуль значно поглибив мої знання у сфері організації та використання проектів.
Завдяки цьому модулю я дізналася як правильно створювати проекти. Окрім цього, завдяки цікавим практичним заняттям я мала змогу побачити і на собі відчути дію дослідницького проекту, дізналася багато нового про роботу в групі. Доречі, я мала змогу побачити і простежити ті помилки, які можуть бути допущені вчителем при організації та проведенні дослідження.
Я дізналася про те, що вчитель ставить конкретні цілі, має давати конкретні завдання для того, щоб учнівський проект був виконаний успішно.
Я згодна з тим, що використання проектів у навчальному процесі сприяє активному розвитку в учнів навичок необхідних успішній людині 21 століття. Так само я відкрила для себе, що саме дослідницька проектна діяльність дає змогу використовувати мислення вищих рівнів.
Під час роботи я зтикнулася з такими складнощами як добір цілей і завдань проекту на обрану мною темою. Але згодом, завдяки теоретичній базі, та завдяки практикуму, який провели тренери я зрозуміла як правильно підбирати цілі та завдання. Тому, сподіваюсь, що я все зроблю правильно.
І наостанок хочу зауважити, що цей модуль значно поглибив мої знання у сфері організації та використання проектів.
Олександра! Ви дуже добре висловили свої думки щодо навчання за цим модулем. Дякую вам за щирість.
ОтветитьУдалитьВ наступному дописі спробуйте зацікавити собою! У Вас це вийде. Ви маєте чудове відчуття стилю. Якщо ви хочете, щоб з вами спілкувалися (а блоги ми пишемо для спілкування), то варто було б докладно описати ваші запитання, і ви б знайшли серед читачів своїх однодумців, які б вам допомогли.
Успіхів Вам та радості від відкриття нового.