пятница, 26 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 10.

Останній модуль... кінець навчання.

Я не буду багато говорити про свої враження. Зупинюся на дестояму модулі. Сьогодні я відкрила для себе также цікаве поняття як фасилітатор. Кто такий педагог-фасилітатор, це та людина, яка інструктує, спостерігає, ставить запитання, вміє підтримувати учнім та втручатись. Звичайно я мала змогу проаналізувати себе і відкрила для себе багато сторін, які необзідно застосувати у своїй роботі. Саме такий прийом, прийом фасилітації допоможе ефективніше навчати учнів згідно їх потреб.

2 комментария:

  1. Олександро, вибач мене: не змогу дати оцінку твоїй роботі в понеділок (пізніше зможу) - померла мати (

    ОтветитьУдалить
  2. Ого... нічого страшного. Я звичайно почекаю. Мені дуже шкода. Прийми мої співчуття(((

    ОтветитьУдалить