среда, 24 апреля 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія

Сьогодні ми говорили про використання Інтернет ресурсів у навчальному процесі. Я дізналася краще про виконання проекту за рахунок Інтернету. Тобто, мені вдалося розширити свої знання завдяки обговоренню, педагогічної ради та роботи у групах, яку організовували тренери. Під час роботи над цим модулем у мене виникли складнощі, коли я зтикнулася з проблемним запитанням стосовно оцінювання учнів. Але в ході обговорення я зрозуміла, яким чином організовується робота учнів у группах та здійснюється оцінювання.

Стосовно використання мережі Інтернет при підготовці та проведені проекту у мене ніяких питань не виникало. Але для себе я одержала дуже цікаву та пізнавальну інформацію про авторські права та особливо мені сподобалося оцінювання інтернет сторінок. Це для мене було щось нове і тепер я маю змогу по іншому дивитись на ту інформацію, яка розміщена в мережі Інтернет.

3 комментария:

  1. Привіт, Олександро!
    Я твоя сусідка справа. З тобою цікаво спілкуватися. Ми з тобою навіть декілька разів були в одній групі. З тобою дуже цікаво і приємно співпрацювати.
    У цьому модулі в мене також є проблеми з Основними запитаннями, зокрема ключовими (
    Думаю, що це ми з тобою подолаємо! ;)

    ОтветитьУдалить
  2. Ти знаєш у мене так ж історія з ключовими питаннями, але я сподіваюсь, що до кінця тренінгу все буде зрозуміло як білий день!!!

    ОтветитьУдалить
  3. Олександро, ти молодчинка! Завдання Модуля 6 ти виконувала професійно!
    Я із задоволенням поділилась сьогодні із тобою своїми знаннями ) Надіюсь вони стали тобі у пригоді.
    Дякую тобі за співпрацю )

    ОтветитьУдалить